hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > کهگیلویه و بویراحمد| وضعیت زیرساختی یاسوج مناسب نیست

کهگیلویه و بویراحمد| وضعیت زیرساختی یاسوج مناسب نیست

شهردار یاسوج اظهار کرد: در طول مدت مدیریتی که در خدمت مردم شهر یاسوج هستیم اولویت را با اقدامات زیربنایی قرار داده‌ایم چراکه در بهترین نقاط شهر یاسوج مثل راهنمایی و باهنرها هم وضعیت زیرساختی مثل پل‌ها و ابنیه تفاوتی با سایر نقاط همچون شرف‌آباد ندارد.

نستهن مقدم با بیان مشکلاتی که در شهر ازنظر زیربنایی وجود دارد به دو دلیل این مشکل بزرگ در شهر اشاره کرد و گفت: یا عمر بسیاری از زیرساخت‌ها تمام‌شده و یا این‌که درگذشته به زیرساخت‌ها اهمیتی داده نشده و کارهای روبنایی بیشتر موردتوجه بوده است.

مقدم ادامه داد: نمی‌خواهیم اقدامات گذشتگان را زیر سؤال ببریم اما از باهنرها گرفته تا شرف‌آبادها وضعیت زیرساختی شهر مناسب نیست و بسیاری از آن‌ها را یا باید ترمیم کرد و یا از نو ساخت.

مقدم در پاسخ به این سؤال که در حوزه آسفالت برای شهر چه‌کاری انجام داده‌اید، اظهار کرد: مردم حق‌دارند اما ما نمی‌توانیم در ایجاد زیرساخت‌ها سهل‌انگاری کنیم و نباید زیرسازی و کارهای زیربنایی شهر فدای روسازی شود.

او با بیان اینکه در زمینه آسفالت هم بیکار ننشسته‌ایم و آسفالت معابر را در متراژ 100 هزار مترمربع انجام داده‌ایم افزود: در حال حاضر به میزان 3 میلیارد تومان برای آسفالت معابر در دستور کار داریم ضمن اینکه از چند روز دیگر آسفالت منطقه بلکو را داریم هرچند که به دلیل وضعیت جوی نظر من برای آسفالت در مقطع کنونی چیز دیگری است. شهردار یاسوج دلیل مشکلات کنونی در زمینه آسفالت شهر یاسوج را آسفالت‌های بی‌موقع و روکش‌های آن‌چنانی و زیرسازی‌های ضعیف به همراه کنده‌کاری بدون برنامه دستگاه‌های خدمات رسان دانست و گفت: با پشت سر گذاشتن نیمه بهمن و افزایش دما کار خود را در زمینه آسفالت معابر شروع خواهیم کرد.

او با اشاره به فعالیت‌های عمرانی در شهر یاسوج و میزان پیشرفت پروژه‌های مهم ازجمله پل چهارم بشار و 45 متری شهر اظهار کرد: نگاه ما به ساخت پروژه‌های عمرانی در شهر یاسوج عوارضی نیست.

شهردار مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: شهر یاسوج امروز با داشتن 250 هزار جمعیت یک کلان‌شهر است که باید مسئولان در زمینه اعتبارات به این شهر نگاه ویژه داشته باشند.


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد